Chișinău, Bulevardul Dacia 26а

Luni-Vineri: 11:00 - 20:00
Sâmbătă-Duminica: 11:00 - 19:00

061110015 Conecteaza-te cu noi: Чат в telegram с консультантом Чат в viber с консультантом Чат в whatsapp с консультантом
Solicitați un apel Noi suntem pe:

Oferta publica

SRL < >, Cod Fiscal: 1019600059281, legal. adresa: Or. Chișinău str. Petricani 94, publică acest contract de vânzare-cumpărare, care este un contract public - o ofertă (propunere) adresată persoanelor fizice sau juridice în conformitate cu Codul civil al Republicii Moldova, Regulile de vânzare de bunuri la distanță.

1. Definirea termenilor

Oferta publică (denumită în continuare „Ofertă”) - o ofertă publică a Vânzătorului, adresată unui număr nedeterminat de persoane, de a încheia un acord cu Vânzătorul pentru cumpărarea și vânzarea de bunuri de la distanță (denumită în continuare „ Acord”) cu privire la condițiile conținute în această Ofertă, inclusiv toate Anexele.

Comanda unui Produs pe site-ul unui magazin online înseamnă completarea de către Cumpărător a unui formular electronic care îi permite Cumpărătorului să indice poziția Produsului selectat, cantitatea, metoda de livrare și adresa acestuia, precum și să efectueze plata pentru Produs. Comanda este considerată plasată de Cumpărător din momentul în care se face clic pe butonul „plătiți”.

Un magazin online este un serviciu situat pe un nume de domeniu care vă permite să faceți cumpărături prin plasarea unei comenzi și plata pe internet.

Cumpărător - o persoană fizică sau juridică care a acceptat termenii Ofertei în totalitate și fără excepție (care a acceptat Oferta) în conformitate.

Vanzator – SRL < >, Cod fiscal: 1019600059281

Adresa juridică: Or. Chișinău str. Petricani 94

Fapt. adresa: Chișinău, lane. Muncești, 3

Produsurile sunt obiecte materiale care sunt oferite spre vânzare prin postarea unei imagini și descriere a mărfurilor pe site-ul magazinului online de către Vânzător.

Serviciul de livrare este o entitate juridică care, în baza unui acord cu Vânzătorul, furnizează servicii de livrare a Comenzilor la adresele specificate de Cumpărători la plasarea Comenzilor.

Operator de acceptare a plăților – Victoriabank

Părțile sunt împreună Cumpărătorul și Vânzătorul.

2. Prevederi generale

2.1. Plasarea de către Cumpărător a unei Comenzi pentru Produse oferite spre vânzare pe site-ul magazinului online înseamnă că Cumpărătorul este de acord cu toți termenii acestei Oferte și acceptă Oferta.

2.2. Oferta poate fi acceptata (admisă) de orice persoana fizica sau juridica care intentioneaza sa achizitioneze bunuri comercializate de SRL < > prin intermediul magazinului online situat pe site prin acceptarea termenilor și condițiilor cuprinse în Ofertă în ansamblu (adică integral și fără excepții).

2.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica în mod unilateral termenii acestei Oferte și anexelor acesteia, sub rezerva publicării prealabile pe site a modificărilor textului Ofertei și anexelor acesteia cu cel mult 10 (zece) zile calendaristice înainte de apariția modificărilor. in forta. Această Oferta este valabilă până la retragerea acesteia de către Vânzător.

2.4. Perioada de valabilitate a Ofertei este nelimitată, cu excepția cazului în care se indică altfel pe site-ul magazinului online.

2.5. Vânzătorul oferă Cumpărătorului informații complete și de încredere despre Produs, inclusiv informații despre principalele proprietăți de consum ale Produsului, în catalogul de produse .

2.6. Acceptarea de către Cumpărător a condițiilor acestei Oferte se realizează prin introducerea datelor relevante în formularul de înregistrare de pe site-ul magazinului online. După ce a aprobat Comanda Produsului selectat, Cumpărătorul furnizează Operatorului informațiile necesare în conformitate cu procedura specificată în punctul 4.2. din această Ofertă.

2.7. Vânzătorul nu este responsabil pentru conținutul și acuratețea informațiilor furnizate de Cumpărător la plasarea Comenzii.

2.8. Cumpărătorul este responsabil pentru acuratețea informațiilor furnizate la plasarea unei Comenzi.

2.9. Contractul de cumpărare și vânzare la distanță dintre Vânzător și Cumpărător se consideră încheiat din momentul plasării Comenzii.

3. Pretul produsului

3.1. Pretul pentru fiecare poziție al Produsului este indicat pe site-ul magazinului online.

3.2. Vânzătorul are dreptul de a modifica unilateral prețul oricărui articol al Produsului.

3.3. Cumpărătorul are dreptul de a confirma sau anula Comanda pentru achiziționarea Bunurilor dacă prețul este modificat de către Vânzător după plasarea Comenzii.

3.5. Vânzătorul indică costul de livrare al Produsului pe site-ul magazinului online.

3.6. Obligațiile Cumpărătorului de a plăti Bunurile se consideră îndeplinite din momentul în care plata este primite de către Vânzătorul Bunurilor.

3.7. Transferul dintre Vânzător și Cumpărător pentru Bunuri se efectuează folosind metodele indicate pe site-ul magazinului online în secțiunea „Plată și Livrare”.

3.8. Prețurile pentru Bunuri sunt indicate în lei moldovenești. Transferul de către Părți la plata Comenzii se fac în lei moldovenești.

4. Efectuarea unei comenzi

4.1. Comanda Produsului este efectuată de către Cumpărător prin serviciul site-ului magazinului online .

4.2. La înregistrarea pe site-ul magazinului online, Cumpărătorul se obligă să furnizeze următoarele informații de înregistrare:

4.2.1. numele, prenumele, patronimul Cumpărătorului sau al persoanei indicate de acesta (destinatar);

4.2.2. adresa la care ar trebui să fie livrate Bunurile (dacă livrarea se face la adresa Cumpărătorului);

4.2.3. Adresa de e-mail;

4.2.4. numar de contact.

4.3. Numele, cantitatea, sortimentul, numărul articolului, prețul Produsului selectat de Cumpărător sunt indicate în coșul Cumpărătorului prin serviciul site-ului magazinului online.

4.4. Imediat după trimiterea Comenzii, Vânzătorul informează Cumpărătorul prin e-mail sau numărul de telefon de contact cu privire la numărul comenzii, prin care Cumpărătorul poate controla procesul de livrare a Comenzii sale.

4.5. Dacă Vânzătorul are nevoie de informații suplimentare, acesta are dreptul să le solicite Cumpărătorului. În cazul în care Cumpărătorul nu furnizează informațiile necesare, Vânzătorul nu este responsabil pentru Produsul ales de Cumpărător.

5. Livrarea și transferul mărfurilor către cumpărător

5.1. Vanzatorul furnizeaza Cumparatorului servicii de livrare a Bunurilor folosind una dintre metodele indicate pe site-ul magazinului online.

5.2. În cazul în care Contractul de cumpărare și vânzare de bunuri prin mijloace de la distanță (denumit în continuare Acord) este încheiat cu condiția de livrare a Bunurilor către Cumpărător, Vânzătorul este obligat să livreze Bunurile la locul specificat de Cumpărător. în perioada stabilită prin Acord, iar în cazul în care locul de livrare a Bunurilor nu este specificat de către Cumpărător, atunci la locul de reședință sau de înregistrare a acestuia.

5.3. Cumpărătorul indică locul de livrare a Bunurilor atunci când efectuează o Comandă pentru achiziționarea Bunurilor.

5.4. Timpul de livrare a Bunurilor către Cumpărător constă în timpul de procesare a comenzii și timpul de livrare.

5.5. Bunurile livrate sunt transferate Cumpărătorului, iar în absența Cumpărătorului - oricărei persoane care prezintă o chitanță sau alt document care confirmă încheierea Contractului sau livrarea Bunurilor.

5.6. Informatiile despre Produs sunt aduse la cunostinta Cumparatorului in documentatia tehnica atasata Produsului, pe etichete, prin marcare sau in orice alt mod acceptat pentru anumite tipuri de marfuri.

5.7. Curierul Serviciului de Livrare livrează Bunurile la adresa specificată și le transferă Vânzătorului.

5.8. Livrarea Bunurilor prin curier se efectuează în limitele specificate în secțiunea „Plată și Livrare” și la adresa specificată de Cumpărător la plasarea Comenzii. Livrarea în alte regiuni ale Moldovei se efectuează prin poștă prin servicii de transport sau companii de transport. Condițiile de livrare sunt descrise în secțiunea „ Plată și Livrare ” a magazinului online.

5.9. Vânzătorul va depune toate eforturile pentru a respecta termenele de livrare. Livrarea Bunurilor către Cumpărător se efectuează ținând cont de termenele stabilite de Serviciul de Livrare și depinde de adresa de livrare (depărtarea locației Cumpărătorului).

5.9. Riscul de pierdere accidentală sau deteriorare accidentală a Bunurilor trece către Cumpărător din momentul în care Bunurile sunt transferate acestuia de către Serviciul de Livrare și Cumpărătorul semnează un document care confirmă livrarea Bunurilor (factura). În cazul nelivrării Produsului sau pierderii acestuia, Cumpărătorul are dreptul de a cere (prin depunerea unei cereri scrise) de la Vânzător restituirea fondurilor plătite anterior, sau, la cererea Cumpărătorului, prin trimiterea acestuia a unui Produs identic. la adresa specificată de Cumpărător.

5.10. Pentru evitarea cazurilor de fraudă, precum și pentru îndeplinirea obligațiilor asumate, la livrarea Comenzii, persoana care livrează Comanda are dreptul să solicite un act de identificare al Cumpărătorului, precum și să indice tipul și numărul documentului. furnizate de Cumpărător pe chitanța pentru Comandă.

5.11. Cumpărătorul este obligat să accepte Bunurile în cantitate și sortiment în momentul acceptării.

5.12. Toate materialele informative prezentate în magazinul online sunt doar pentru referință și nu pot transmite pe deplin informații depline despre proprietățile și caracteristicile produsului, inclusiv culorile, dimensiunile și formele. În cazul în care cumpărătorul are întrebări referitoare la proprietățile și caracteristicile produsului, cumpărătorul trebuie, înainte de a plasa o comandă, să contacteze vânzătorul la telefon 06758237 sau pe email [email protected]

5.13. Cumpărătorul are dreptul de a refuza Bunurile în orice moment înainte de transferul acestora către Cumpărător și după primirea Bunurilor - în termen de șapte zile. În cazul în care Cumpărătorul refuză Bunurile, Vânzătorul trebuie să îi returneze suma de bani plătită în temeiul contractului, cu excepția cheltuielilor Vânzătorului pentru livrarea bunurilor returnate de la Cumpărător, în cel mult zece zile de la data depunerii consumatorului. cererea corespunzătoare.

În cazul în care, din vina Cumpărătorului, Bunurile nu sunt primite de către transportator sau livrarea prin curier se dovedește imposibilă, suma de bani plătită de Cumpărător este returnată în contul său cu cheltuielile Vânzătorului pentru livrarea mărfurilor sau taxele poștale, precum si comisioane bancare in legatura cu restituirea fondurilor, fiind retinute.

5.14. În cazul în care sunt descoperite defecte ale Produsului, Cumpărătorul, la propria discreție, are dreptul de a cere:

- inlocuirea cu un produs de aceeasi marca (acelasi model si (sau) poziție);

- inlocuirea cu acelasi produs al altei marci (model, poziție) cu o recalculare corespunzatoare a pretului de achizitie;

- reducerea proportionala a pretului de achizitie;

- refuza executarea contractului de vanzare si cere restituirea sumei platite pentru marfa.

La cererea Vanzatorului si pe cheltuiala acestuia, Cumparatorul trebuie sa returneze Produsul cu defecte.

În acest caz, Cumpărătorul are și dreptul de a cere despăgubiri integrale pentru pierderile cauzate acestuia ca urmare a vânzării Produselor de calitate necorespunzătoare. Pierderile sunt compensate în termenele stabilite de Lege pentru a satisface cerințele relevante ale consumatorilor.

5.15. Cerințele Cumpărătorului, bazate pe calitatea, sortimentul, cantitatea sau completitudinea, containerele și ambalajele Bunurilor care nu respectă termenii contractului de cumpărare și vânzare, sunt transmise Vânzătorului în mod electronic prin intermediul Site-ului Magazinului Online info@igromania. md sau in scris la adresa postala a Vanzatorului, specificata in prezenta Oferta. Cerințele Cumpărătorului bazate pe calitate inadecvată, sortiment, cantitate sau completitudine, containere și ambalaje ale Bunurilor trebuie trimise Vânzătorului în termen de 20 de zile de la data primirii Bunurilor.

5.16. La trimiterea reclamațiilor către Vânzător pe baza calității inadecvate a Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să precizeze esența defectelor însoțite de o fotografie a Bunurilor defecte.

5.17. În cazul unei neînțelegeri cu privire la motivele apariției defectelor Bunurilor, Vânzătorul este obligat să efectueze o examinare a bunurilor pe cheltuiala sa. Examinarea mărfurilor se efectuează în termenele stabilite de Lege pentru a satisface cerințele relevante ale Cumpărătorului. Cumpărătorul are dreptul de a fi prezent în timpul examinării Bunurilor și, în caz de dezacord cu rezultatele acesteia, de a contesta în instanță încheierea unei astfel de examinări.

În cazul în care, în urma examinării Bunurilor, se stabilește că defectele acestuia au apărut din împrejurări pentru care Vânzătorul sau producătorul nu sunt responsabil, Cumpărătorul este obligat să ramburseze Vânzătorului costurile de efectuare a examinării, întrucât precum și costurile asociate pentru depozitarea și transportul Bunurilor.

6. Responsabilitatea părților

6.1. Părțile sunt responsabile pentru îndeplinirea obligațiilor care le revin conform contractului de vânzare cumpărare încheiat în conformitate cu legislația Republicii Moldova.

6.2. Vânzătorul nu este responsabil pentru daunele cauzate Cumpărătorului din cauza utilizării necorespunzătoare a Produselor comandate în magazinul online.

7. Confidențialitatea și protecția informațiilor personale

7.1. Prin acceptarea acestei Oferte, Cumpărătorul își dă dreptul conștient pentru prelucrarea de către Vânzător a Datelor saler personale (inclusiv primirea acestora de la Cumpărător) ținând cont de cerințele legislației în vigoare a Republicii Moldova și confirmă că, prin acordarea unui astfel de drept, acționează de la sine. propria voinţă şi în propriul său interes. Dreptul este dat de Cumpărător în scopul încheierii unui contract de cumpărare cu Vânzătorul pe baza acestei Oferte, oferind Cumpărătorului informații despre Bunurile vândute de către Vânzător și se aplică următoarelor informații: nume, prenume , patronimic, adresa de livrare a Bunurilor, număr de telefon, e-mail al Cumpărătorului („Date personale”)”.

7.2. Consimțământul specificat în clauza 7.1 din prezenta Ofertă este dat de Cumpărător Vânzătorului până la expirarea perioadei de stocare a informațiilor relevante sau documentelor care conțin informațiile de mai sus, determinate în conformitate cu legislația Republicii Moldova, după care acesta poate fi revocat. prin trimiterea Cumpărătorului unei notificări scrise corespunzătoare către Vânzător cu cel puțin 3 ani înainte.(trei) luni înainte de retragerea consimțământului.

7.3. Consimțământul specificat în clauza 7.1 din prezenta Ofertă este acordat pentru a desfășura orice acțiuni în legătură cu Datele Personale ale Cumpărătorului care sunt necesare sau dorite pentru atingerea scopurilor de mai sus, inclusiv, fără a se limita la: colectare, sistematizare, acumulare, stocare, clarificare (actualizare). , modificare), utilizarea, depersonalizarea, blocarea, distrugerea, precum și efectuarea oricăror alte acțiuni cu Datele Personale ale Cumpărătorului, ținând cont de legislația în vigoare a Republicii Moldova.

7.4. Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal este efectuată de către Vânzător folosind următoarele metode principale (dar fără a se limita la): stocare, înregistrare pe suport electronic și stocarea acestora, întocmire liste, etichetare.

7.5. Cumpărătorul înțelege și este de acord că orice informație care a devenit cunoscută de către Vânzător despre Cumpărător în legătură cu îndeplinirea obligațiilor din Ofertă poate fi utilizată de către Vânzător în scopuri de marketing, inclusiv pentru evenimente publicitare. În cazul în care Cumpărătorul refuză să folosească informații despre el în scopurile specificate în acest paragraf, Cumpărătorul trimite Vânzătorului o declarație scrisă corespunzătoare.

7.6. Vânzătorul prelucrează datele personale ale Cumpărătorului în conformitate cu politica de confidențialitate.

8. Alte conditii

8.1. Legislația Republicii Moldova se aplică relației dintre Cumpărător și Vânzător.

8.2. În cazul întrebărilor și reclamațiilor din partea Cumpărătorului, acesta trebuie să contacteze Vânzătorul prin formularul de feedback din magazinul online [email protected] sau la telefon: 06758237

8.3. Vânzătorul nu are dreptul să cedeze sau să transfere în orice alt mod drepturile și obligațiile sale care decurg din relația sa cu Cumpărătorul către terți.

8.4. Părțile vor încerca să rezolve orice dispute apărute printr-o procedură de revendicare. Perioada de examinare a revendicării Cumpărătorului este de 10 (zece) zile lucrătoare de la data primirii cererii. În cazul în care, după parcurgerea procedurii de revendicare, neînțelegerile apărute nu au fost soluționate, Cumpărătorul are dreptul de a se adresa justiției la sediul Vânzătorului.

8.5. Prin acceptarea acestui acord, cumpărătorul confirmă că este de acord să primească informații publicitare de la Vânzător la adresa de e-mail pe care a specificat-o în timpul înregistrării.

8.6. Informațiile privind confirmarea obligatorie a conformității Produsului sunt prezentate în modul și în modalitățile stabilite de legislația Republicii Moldova privind reglementările tehnice și includ informații despre numărul documentului care confirmă această conformitate, perioada de valabilitate a acestuia și organizația care l-a emis. .

9. Detaliile vânzătorului

Vanzator – SRL < >, Cod fiscal: 1019600059281

Adresa juridică: Or. Chișinău str. Petricani 94

Fapt. adresa: Chișinău, lane. Muncești, 3

Detalii bancare:

Cod IBAN; MD77 AG000000022513872244 MDL

Denumirea Banci; BC Moldova Agroind bank SA
Adresa: Sucursala Mihai Eminescu mun.
Bancii; Chișinău Str Tighina 49

Vă rugăm să citiți cu atenție textul ofertei publice, iar dacă nu sunteți de acord cu niciun punct al ofertei, aveți dreptul de a refuza achiziționarea Produselor furnizate de Vânzător și de a nu efectua acțiunile specificate în clauza 2.1. din această Ofertă.

 
Noi suntem pe: harta site-ului
© Igromania, 2024.
Toate drepturile rezervate