Chișinău, Bulevardul Dacia 26а

Luni-Vineri: 11:00 - 20:00
Sâmbătă-Duminica: 11:00 - 19:00

061110015 Conecteaza-te cu noi: Чат в telegram с консультантом Чат в viber с консультантом Чат в whatsapp с консультантом
Solicitați un apel Noi suntem pe:

Retururi și schimburi

Retururi și schimburi

Dacă, la primirea coletului, mărfurile livrate nu corespund comenzii, la punctul de livrare a coletelor de servicii poștale este posibilă returnarea, dar nu a articolelor individuale, ci a întregului colet.

Dacă problema este descoperită mai târziu, descrieți pe scurt situația, atașați o fotografie sau un videoclip cu produsul pe care l-ați achiziționat de la noi și doriți să îl returnați trimițând un e-mail la: [email protected]

În cazul în care produsul nu este deschis și integritatea ambalajului nu este deteriorată (de asemenea, ambalajul trebuie păstrat), puteți returna orice produs în termen de 14 zile de la data achiziției.

Dacă se constată că un produs are un defect de ambalare și doriți să-l returnați, nu deschideți coletul altor produse; nu vom putea accepta retururi parțiale de produse individuale la o comandă sau returnări de produse cu ambalaj deteriorat.

Din păcate, chiar și cele mai cunoscute mărci nu sunt asigurate la eșecurile de producție. Dacă descoperiți un defect când deschideți coletul, vă rugăm să ne spuneți. Managerul nostru va oferi posibile soluții (fie vom trimite componente de schimb, fie vom schimba jocul cu unul nou, fie vom returna fondurile integrale). În cazul schimbului sau returnării mărfurilor, managerul vă va spune cum să ne trimiteți coletul.

Vă rugăm să aveți grijă să păstrați ambalajul cu codul de bare al produsului; atunci când ne contactați, vă vom cere să demonstrați produsul în sine (sau produsele incluse în set), fără a deteriora în timpul despachetării și utilizării, toate componentele și ambalajul produsul cu codul de bare al producătorului, precum și un document care confirmă achiziția de bunuri de la noi (sau o captură de ecran a comenzii din contul dvs. personal).

În termen de 10 zile de la primirea coletului, verificăm articolele returnate și luăm o decizie privind returnarea banilor în contul specificat. În plus, vă vom informa despre starea returului.

Singura cerere: nu ne returnați bunurile achiziționate din alt magazin; produsele pe care le-ați folosit; bunuri pentru care nu există motive justificate de schimb sau retur. În toate celelalte situații, vom încerca să vă ajutăm să aranjați rapid și ușor un schimb sau retur.

Pentru orice întrebări, ne puteți contacta în orice mod convenabil - Contactele noastre

Noi suntem pe: harta site-ului
© Igromania, 2024.
Toate drepturile rezervate