Chișinău, Bulevardul Dacia 26а

Luni-Vineri: 11:00 - 20:00
Sâmbătă-Duminica: 11:00 - 19:00

061110015 Conecteaza-te cu noi: Чат в telegram с консультантом Чат в viber с консультантом Чат в whatsapp с консультантом
Solicitați un apel Noi suntem pe:

Krugozornic (mare)

„Vrei să știi totul despre lumea din jurul tău?”
Krugozornic (mare)

Krugozornik (mare): lumea îți va dezvălui secretele ei, este destul doar să vrei!

Cutia jocului de societate Krugozornik (mare) Micile noastre „de ce”, învățând despre lumea din jurul nostru și despre evenimentele din ea, pur și simplu ne bombardează părinții cu sute de întrebări. Și de ce? Dar ca? Pentru ce? Și așa mai departe. Aceasta continuă până când copilul învață informațiile de care are nevoie și le acceptă ca pe un lucru obișnuit.

Dacă te-ai săturat să răspunzi la un flux neîncetat de întrebări de la copilul tău, ia-ți ca asistent jocul de societate Krugozornik (mare). Include trei jocuri educative pentru vârste diferite, extinzând gama asociativă, imaginația și, în consecință, orizonturile.

Domino, crocodil și asociații

Înainte de a vă pregăti pentru primul joc, luați în considerare vârsta copilului și scoateți din set cărțile ale căror concepte nu sunt încă familiare copilului. Le puteți adăuga treptat după ce le explicați semnificația.

Componentele jocului Krugozornik (mare) Prima versiune a jocului Associative Dominoes este destinată jucătorilor tineri de la 5 ani. Fiecare dintre ei primește 5 cărți, după care toți participanții fac mișcări pe rând conform următoarelor reguli. Pe masa de joc, începând de la prima carte așezată (trebuie așezate 2 cărți aleatorii la început), ar trebui să se formeze un rând continuu. Jucătorul activ, la rândul său, plasează o carte în dreapta sau în stânga în rândul rezultat cu condiția ca imaginea de pe carte să continue asociativ imaginea cu cea anterioară vizual sau conceptual. În acest caz, trebuie explicată legătura sau asemănarea dintre imagini. Dacă nu există o carte potrivită, jucătorul își pierde rândul. De îndată ce unul dintre jucători rămâne fără cărți în mâinile sale, jocul se termină cu victoria sa.

Versiunea Aligator a jocului este potrivită copiilor de la 8 ani și le va cere să explice cuvinte ca în cunoscutul Crocodil, dar nu doar prin gesturi, ci și în alte moduri. Înainte de joc, participanții primesc jetoane cu numere, iar 2 pachete cu cărți index și cărți cu termen sunt așezate pe masă.

Jucătorii se fac pe rând. În primul rând, jucătorul activ trebuie să ia cartea de sus a pachetului de termeni, acordând atenție spatelui următoarei cărți, deoarece indică o modalitate de a explica cuvintele:

  • gesturi;
  • desene;
  • cu alte cuvinte.

Cărți ale jocului Krugozornik (mari) Acum ne uităm la cartea de sus din pachetul de indicatori. Numărul acestuia determină jucătorul care va ghici explicațiile participantului activ. Jocul alocă 30 de secunde pentru această acțiune. Dacă jucătorul nu a putut ghici cuvântul, atunci acest drept trece la următorul în sensul acelor de ceasornic. Explicatorul va putea obține puncte numai dacă i-a fost ghicit cuvântul. Și, de asemenea, participantul care a putut ghici înaintează de-a lungul pistei de puncte cu o divizie. Câștigătorul este jucătorul care a ajuns primul la linia de sosire pe pista de puncte de victorie.

Cea de-a treia versiune a jocului Riddle este, de asemenea, concepută pentru copiii cu vârsta de peste 8 ani și le cere să rezolve asocieri. Înainte de începerea jocului, cărțile cu termeni sunt așezate pe masă cu fața în sus, în trei rânduri a câte cinci în fiecare. În acest caz, jucătorii primesc 5 cărți cu termeni în mână. Jucătorii se pe rând, fiecare devenind lider la rândul său. Întoarce clepsidra și ia un index, care specifică numărul coloanei cărților așezate. El alege un rând la cererea sa, face o carte din el, care așează 1-3 cărți din mâna lui cu anumite asociații. Clepsidra se întoarce din nou și în 30 de secunde jucătorii rămași trebuie să identifice cartea ascunsă și să-și pună jetoanele pe ea. Cel care ghicește corect înaintează de-a lungul traseului punctului de victorie cu un spațiu. Liderul poate avansa cu două spații pe pistă doar dacă cartea este ghicită, dar nu toată lumea. În cazul în care cartea ascunsă nu a fost ghicită deloc sau toți jucătorii au ghicit-o, prezentatorul nu primește puncte. Câștigătorul este participantul al cărui jeton ajunge primul la linia de sosire pe pista de puncte.

Krugozornik (mare): cunoștințe noi și divertisment

Joc de masă Krugozornik (mare) și componentele sale Jocul de societate Krugozornik (mare) este un minunat divertisment de familie care le va oferi copiilor dumneavoastră cunoștințe noi și dezvoltarea abilităților cheie. În același timp, părinții se pot distra și amintindu-și asociațiile inocente din copilărie.

Merită să cumpărați jocul de masă Krugozornik (mare) pentru a extinde gândirea figurativă și asociativă la copii, precum și pentru dezvoltarea lor generală.

De asemenea, le puteți prezenta copiilor mai detaliat conceptul de timp cu jocul de societate Chronoplane și puteți învăța elementele de bază ale chimiei în jocul colorat Chem Team .

Privește cu atenție în jur și nu pierde nimic. Lasă-ți Krugozornik-ul să fie mereu în alertă!

Preț :
530 mdl
Magazin online
Sunt disponibile
Magazin "Igromania"
Sunt disponibile
Cod furnizor: УМ158-01
Jucători: de la 2 la 5
Timp: 20-30 minute
Vârstă: de la 5 ani
Limba: Rusă
Protectori pentru joc: 2 bucăți
Seturi de reduceri
Ce e in cutie
  • teren de joc în interiorul cutiei
  • 158 de carduri cu termeni
  • 17 carduri de index
  • 5 jetoane de joc
  • 5 jetoane pentagon cu numere
  • 5 jetoane cu caractere pentru punctaj
  • indicator-token cu o săgeată
  • clepsidra (30 secunde)
  • reguli de joc ilustrate
Cumpără Krugozornic (mare) cu livrare în Chișinău sau Moldova, puteți suna: 061110015
sau plasând o comandă în coș!
Noi suntem pe: harta site-ului
© Igromania, 2024.
Toate drepturile rezervate