Progers: Apel din spațiu
A sosit a 118-a zi însorită. Echipa noastră a fost trimisă să exploreze o planetă necunoscută care nici măcar nu avea un nume. În fiecare zi lucram în ture, scriind coduri pentru a controla vehiculele speciale de teren. Ei au fost cei care s-au deplasat pe planetă, au colectat mostre de viață și le-au livrat la laborator. Fără informații fiabile despre compoziția aerului din afara bazei noastre, nu am putea părăsi capsula noastră.
În jocul de societate neobișnuit și captivant Progers, sunteți programatori experimentați. Folosind hărți, vei crea algoritmi prin care roverele se vor mișca și colecta mostre extraterestre, livrându-le laboratorului de la bază. Trebuie să gândiți înainte, să fiți atent și să vă protejați evoluțiile de concurenți.
Vehiculele de teren sunt împrăștiate pe o planetă îndepărtată
Jocul Progers oferă două variante de reguli: pentru copiii de la 6 ani și pentru copiii de la 10 ani. Diferența constă în dimensiunea terenului de joc și în complexitatea sarcinilor. Se recomandă să începeți cu prima opțiune pentru a vă familiariza cu principiile și regulile jocului.
La începutul jocului, fiecare jucător primește 5 cărți, terenul de joc este creat folosind blocuri de deal, jetoanele cu model de viață sunt plasate cu fața în jos pe marcatoarele de teren și bloc corespunzătoare și jetoane de bază pătrată și rover de aceeași culoare ca bazele. sunt așezate în colțurile câmpului.
Jucătorii se fac pe rând. La rândul său, jucătorul activ joacă cărți, creând un algoritm pentru mișcarea rover-ului său. Puteți crea algoritmi noi sau îi puteți modifica pe cei existenți adăugând propriile carduri și făcând ajustări. Pentru a crea un algoritm, puteți folosi cărți care vă permit să mutați o celulă înainte, să vă deplasați până la capăt, să virați la stânga/dreapta, să sari, să teleportați, să dublați sau să triplați acțiunea, precum și cărți care creează o acțiune ciclică. Apoi vehiculul de teren se deplasează de-a lungul celulelor câmpului în conformitate cu algoritmul. Vehiculele de teren ale jucătorilor pornesc de la bazele lor și revin la bazele de culoarea lor dacă cineva a jucat o carte de teleportare împotriva lor. La sfârșitul turei, jucătorul trage până la 5 cărți.
Pentru a colecta o probă, roverul trebuie să se îndrepte către un pătrat cu un jeton. Jetonul este apoi plasat cu fața în jos în fața jucătorului și poate fi deschis numai după ce rover-ul s-a întors la bază. Până la trei probe pot fi livrate la laborator simultan. Există un total de patru tipuri de mostre în joc. Fiecare tip nou aduce jucătorului 2 puncte de victorie, iar fiecare copie nouă a unei mostre deja colectate aduce un alt punct. Câștigă primul care înscrie 9 puncte.
Pentru programatori tineri și adulți!
Jocul de societate Progera este destinat copiilor cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani, dar nu se limitează la această gamă. Aceasta înseamnă că programarea roverelor și explorarea planetelor necunoscute vor fi interesante nu numai pentru copii, ci și pentru adulți. Particularitatea jocului Progera este un câmp tridimensional cu blocuri mobile, permițându-vă să creați 100 de opțiuni diferite pentru terenul de joc și să începeți fiecare joc în condiții noi.
Cumpărarea jocului de societate Progers de la The Brainy Band înseamnă educarea viitorilor programatori și specialiști IT din copilărie. Jocul incitant și regulile simple îi vor ajuta pe copii să se familiarizeze și să stăpânească conceptele de algoritmi și programare. În plus, jocul dezvoltă atenția, gândirea logică și strategică, ca și alte jocuri din Clever Gang: Turbokit , Chronoplane , X-farm .
Cu astfel de abilități inițiale, cele mai la modă și cele mai solicitate profesii vor fi în buzunarul tău!