Nu ești singur: altcineva este aici cu tine!
Viitorul mult așteptat a sosit, când omenirea a învățat să călătorească prin vastele întinderi ale spațiului cosmic. Îndepărtatul secol 25 a lăsat în urmă multe experimente și expediții către planete inaccesibile. Acum puteți zbura în siguranță către fiecare și puteți explora, dar până acum nicio călătorie către stele nu a fost marcată de o întâlnire cu viața extraterestră.
O verificare a arhivelor a arătat că toate datele obținute anterior despre planeta Artemia dispăruseră în mod inexplicabil. Pentru a înțelege ce s-a întâmplat, tu și un grup de cercetători trebuie să mergeți la Artemia. Zborul este normal... dar la un moment dat nava expediției se prăbușește. Și de aici începe distracția! Se dovedește că nu ești singur pe planetă, iar locuitorii locali nu sunt deosebit de ospitalieri.
În jocul de societate semi-cooperativ Planetă Extraterestră, un jucător va reprezenta Creatura de pe planeta Artemia, iar jucătorii rămași vor acționa ca o echipă de exploratori. Jocul va arăta cine câștigă această întâlnire neașteptată.
Salvează-ți morala
2-7 jucători cu vârsta de 10 ani și mai mult pot pleca într-o călătorie în spațiu, timp în care o planetă misterioasă sub forma a 10 cărți de locație va fi disponibilă pentru a fi explorată.
Fiecare tură este împărțită în 4 faze consecutive:
- Studiu. Echipa de călătorie în spațiu ar trebui să joace cărți de locație, de ex. alege un loc și ascunde-te de pericolul iminent. Cărțile sunt jucate simultan, jucătorii plasând cartea selectată din mână cu fața în jos. Puteți negocia între voi, dar nu lăsați Creatura să afle despre planurile voastre.
- Vânătoare. Creatura încearcă să-și detecteze victimele. Pentru a face acest lucru, jucătorul plasează un jeton de vânătoare pe cardul de locație selectat. În plus, monstrul poate pregăti capcane în alte locații folosind cărți din mâna sa.
- A plati. Jucătorii din expediție dezvăluie cărțile de loc jucate, aflând astfel care dintre ele a căzut în capcana Creaturii. Toți cei care nu au căzut într-o capcană, ei pot în acest moment să activeze efectele locurilor lor și să primească diverse bonusuri, inclusiv influențarea sosirii mai rapide a salvatorilor chemați și primirea unei cărți de supraviețuire.
- Sfârșitul turei. Exploratorii renunță la cărțile jucate, iar Creatura colectează jetoanele de vânătoare plasate și pregătește noi cărți de vânătoare.
Principalul punct culminant al mecanicii de joc constă în punctele de moralitate (voință). La început, fiecare explorator are 3 puncte de moralitate, dar fiecare întâlnire cu Creatura sau capcanele acesteia îi va lipsi de ele. De asemenea, puteți sacrifica un punct dacă este important ca jucătorul să primească o carte în mână.
Jocul durează până când una dintre părțile aventurii își atinge condițiile de câștig: pentru cercetători aceasta este sosirea salvatorilor, iar pentru Creatură este asimilarea unor invitați neaștepți lipsiți de voința lor.
Planetă extraterestră: există o șansă de mântuire!
Cartea asimetrică semi-cooperativă Alien Planet declară de la bun început că jucătorii se află în condiții diferite. Creatura are cu siguranță mai multe avantaje, pentru că este acasă, dar datorită bonusurilor de la cărți de loc, exploratorii își pot schimba poziția în bine.
Toți fanii evenimentelor teribile din spațiul cosmic cu un rezultat neașteptat ar trebui să cumpere jocul de societate Alien Planet. Veți primi jocuri dinamice pline de emoție și o atmosferă complet absorbantă.
De asemenea, recomandăm tuturor fanilor testelor de supraviețuire să meargă pe Cerul interzis și să finalizeze EXIT: Quest. Zbor spre necunoscut .
Fie ca cei mai puternici și mai înțelepți să supraviețuiască!