EXIT: Quest. Sinister Mansion (Ieșire: The Game – The Sinister Mansion): Nimeni nu știe pe ce parte locuiește vecinul smecher
Îmi doresc foarte mult să mă bucur într-un pat cald după lungi aventuri de căutare. După ce v-ați întors cu cumpărături alimentare și alte consumabile strategice care vor dura o săptămână, după ce v-ați pus telefonul în modul silențios, astfel încât nimeni să nu vă deranjeze odihna, trebuia să vă uitați în acea cutie poștală. O notă nesemnată de la un vecin necunoscut anterior vă cere să hrăniți pisica în timp ce acesta este plecat de acasă. Este ciudat, desigur, de mulți ani ai crezut că nimeni nu locuiește în acest conac abandonat. Speranța pentru o odihnă mult așteptată după lungi rătăciri în jurul Insulei Pierdute a dispărut instantaneu, milă pentru animalul abandonat și interesul pentru conacul părăsit au luat mai bine pe tine. Dar o voce interioară mi-a spus că nu merită să merg acolo. Bine, voi arunca o privire!
Esti prins din nou!
Abia după ce treci pragul unei case aparent părăsite, ești surprins de cât de curat, ordonat și confortabil este înăuntru. Trănirea puternică a ușii din spatele tău a făcut ca totul înăuntru să se răcească și ți-a trecut prin minte gândul că acum te așteaptă o altă căutare pentru a ieși cu viață. Doar un fel de deja vu! Totul este ca după scenariul Casei abandonate și al castelului misterios . Dar tu, în calitate de quester experimentat, nu poți călca de trei ori pe același rake? Ce se întâmplă dacă acest joc a fost special creat și planificat de aceeași persoană?
Nu este nicio greșeală aici, încă te-ai găsit în locul nepotrivit la momentul nepotrivit din nou și a devenit deja clar că trebuie să treci printr-un alt joc de căutare EXIT: Quest. Sinister Mansion (Ieșire: The Game – The Sinister Mansion) și ieși în siguranță din această casă ciudată.
Ei bine, desigur, decodorul de disc deja familiar este chiar acolo și cartea de oaspeți lângă el. Ai doar o oră de timp. Timpul a trecut!
Pentru a te salva, ai nevoie de trei pachete de jocuri: ghicitori, indicii și răspunsuri. În primul rând, deschideți pe rând cărți cu ghicitori și rezolvați puzzle-uri prin potrivirea numerelor din trei cifre de pe decodor. Răspunsurile corecte promit o abordare rapidă a ieșirii, plus pentru ei vei primi diverse articole care te vor ajuta să ieși.
Cărțile cu indicii vă vor ajuta dacă apar dificultăți, iar un pachet cu răspunsuri vă va confirma doar presupunerile și vă va spune unde să vă mutați în continuare. Și așa cum ați înțeles deja, este puțin probabil să hrăniți pisica; acum sarcina dvs. este să nu deveniți prada cuiva.
EXIT: Quest. Conac sinistru: își va deschide porțile dacă nu te ucide
Inițial, programează-te că trebuie să acționezi rapid, pentru că este foarte puțin timp și sunt multe mistere de rezolvat. Acum respiră adânc și concentrează-te complet asupra situației, completează EXIT: Quest. Un conac de rău augur dintr-o singură mișcare și demonstrează-i vecinului tău că a atacat încă o dată persoana greșită, având în spate o vastă experiență de căutare, poți dezvălui orice ghicitoare ca o nucă.
Pentru cei cărora le place să viziteze locuri misterioase într-o izolare splendidă, să gândească logic, și fanilor acestei serii, recomandăm achiziționarea jocului de societate EXIT: Quest. Sinister Mansion (Ieșire: The Game – The Sinister Mansion).
Puteți încerca să ieșiți dintr-o altă capcană în câteva minute, vizitând Muzeul Misterios sau vizitând Camera Panicii.